My čekaly jaro a zatím přišel mráz

02.04.2013 19:58

Dnes odpoledne se vracím vlakem z práce. Jakožto každý člověk sedím, tupě zírám z okna a mám narvaná sluchátka v uších. Někde mezi Chuchlí a Radotínem zazněla. Byla to ona, ta skladba, kdy běhá mráz po zádech. Píseň, při níž nemohu myslet na nikoho jiného, jen na vás Mrkve! "Lehounká jako let motýlí, stála tu vedle mne před chvílí....". Pociťuji to jako znamení vás pozdravit a jelikož je moje letošní zimní příprava těsně pod bodem mrazu, činím tímto touto, spolehlivější, cestou.

 

A hned zkraje se táži, jak se máte, co dělají vaše vypracovaná těla? Jak jsem zjistila na nových, fajných stránkách ČSA, první atletický výběh se koná 20.4. proti Kladnu. A to je "kudla" fakt za chvíli! Takže Džekí, Eli, co dělá pičiforma? No nic, není proč panikařit, vždycky jsme to nějak zablokovaly, tak to zablokujem i letos. A pokud námi Mici zazpívá před každým zápasem "Hit me baby one more time" jsem si jistá, že i těch hitů bude dostatek.

 

Tak se na vás Mrkve těším, zdravím vás z brdských lesů a nezapomeňte. Jsme nejlepší....Nebo minimálně nejkrásnější!

- pelda - 

Diskusní téma: My čekaly jaro a zatím přišel mráz

Datum: 03.04.2013

Vložil: džekunda

Titulek: Pulimírko

Ahoj Pulimíro,
díky za krásnou zprávu. Mé softballové srdce pomalu,ale jistě rozmrzá a začíná se těšit na naší skvělou hru, zákroky a hlavně zábavu.
Tělo mám jako vždy po zimní přípravě v perfektním "šejpu":). Včera jsme s Vedoucí ladily stoupáky a padáky...tak hele, je to stejná náhoda jako vždy. Takže se máme na co těšit:).
z Míglu zdraví vaše pičičulinda Džekulinda

Datum: 02.04.2013

Vložil: Káka

Titulek: Letos se to opět urve?

Taky mi to nedá(nebo dá?),ale pozdravit Vás musím a chci...mám se zrovna dost rýmově...zaznamenala jsem menší váhový úbytek ale k vypracovanému tělu je to dost daleko...takže toť vše ode mne a taky se nå Vás těším...Káka

Přidat nový příspěvek